Rekrutacja

Rejestracja i rekrutacja na zajęcia "Zima z matematyką 2022"

  1. Należy utworzyć konto w serwisie. W tym celu wybieramy odnośnik Utwórz nowe konto z menu po lewej, podajemy dane o sobie (w projekcie mogą brać udział wyłącznie osoby do lat 16 lat i na etapie rejestracji muszą wgrać zgodę rodziców) i zatwierdzamy odpowiednim przyciskiem.
    Po upływie chwili na nasz adres e-mail powinna dotrzeć wiadomość z informacją, jak aktywować konto. Prosimy pamiętać o ustawieniu i zapamiętaniu hasła!
  2. Kolejnym krokiem jest pobranie ze strony 5 dokumentów rekrutacyjnych i dokumentów uczestnika (poniżej). Dokumenty należy wypełnić, podpisać a następnie skany wgrać do systemu. Trzeba to zrobić do do 23 grudnia 2021 Jeśli chcesz wgrać zdjęcia/skany do systemu należy to zrobić (po zalogowaniu) za pomocą strony "Moje konto", zakładka "Edytuj". Należy kliknąć "Wybierz plik", po wybraniu pliku nacisnąć "Wyślij plik" oraz na dole strony nacisnąć "Zapisz".
  3. Oryginały dokumentów wysyłamy poczta na adres Wydziału Matematyki, lub przekazujemy nauczycielowi opiekującemu się projektem w szkole w Iławie, Płońsku lub Białymstoku.
    Wydział Matematyki i Nauk Informacyjnych

    Politechnika Warszawska
    00-662 Warszawa
    Koszykowa 75
    (z dopiskiem Młodzieżowa Akademia Matematyki i Informatyki)
    Lista dokumentów do wysłania
    karta rekrutacji
    klauzula informacyjna

    DOKUMENTY UCZESTNIKA
    oświadczenie
    deklaracja
    kwestionariusz

    Rejestracja i rekrutacja na zajęcia "Wiosna z matematyką 2021"

    1. Należy utworzyć konto w serwisie. W tym celu wybieramy odnośnik Utwórz nowe konto z menu po lewej, podajemy dane o sobie (w projekcie mogą brać udział wyłącznie osoby poniżej 16 lat i na etapie rejestracji muszą wgrać zgodę rodziców) i zatwierdzamy odpowiednim przyciskiem.
      Po upływie chwili na nasz adres e-mail powinna dotrzeć wiadomość z informacją, jak aktywować konto. Prosimy pamiętać o ustawieniu i zapamiętaniu hasła!
  4. Kolejnym krokiem jest pobranie ze strony 5 dokumentów rekrutacyjnych i dokumentów uczestnika (poniżej). Dokumenty należy wypełnić, podpisać a następnie skany wgrac do systemu. Trzeba to zrobić do do 8 kwietnia 2021 (przedłużamy termin na prośbę zainteresowanych) Jeśli chcesz wgrać zdjęcia/skany do systemu należy to zrobić (po zalogowaniu) za pomocą strony "Moje konto", zakładka "Edytuj". Należy kliknąć "Wybierz plik", po wybraniu pliku nacisnąć "Wyślij plik" oraz na dole strony nacisnąć "Zapisz".
  5. Oryginały dokumentów wysyłamy poczta na adres Wydziału Matematyki, lub przekazujemy nauczycielowi opiekującemu się projektem w szkole w Płońsku lub Białymstoku.
    Wydział Matematyki i Nauk Informacyjnych

    Politechnika Warszawska
    00-662 Warszawa
    Koszykowa 75
    (z dopiskiem Młodzieżowa Akademia Matematyki i Informatyki)
    Lista dokumentów do wysłania
    karta rekrutacji
    klauzula informacyjna

    DOKUMENTY UCZESTNIKA
    oświadczenie
    deklaracja
    kwestionariusz

    Rejestracja

    1. Należy utworzyć konto w serwisie. W tym celu wybieramy odnośnik Utwórz nowe konto z menu po lewej, podajemy dane o sobie (w projekcie mogą brać udział wyłącznie osoby poniżej 16 lat i na etapie rejestracji muszą wgrać zgodę rodziców) i zatwierdzamy odpowiednim przyciskiem.
    2. Po upływie chwili na nasz adres e-mail powinna dotrzeć wiadomość z informacją, jak aktywować konto. Prosimy pamiętać o ustawieniu i zapamiętaniu hasła!

    DOKUMENTY REKRUTACYJNE

    regulamin
    karta rekrutacji
    klauzula informacyjna

    DOKUMENTY UCZESTNIKA
    oświadczenie
    deklaracja
    kwestionariusz

    Kolejnym krokiem jest dostarczenie do 20 września wypełnionych dokumentów rekrutacyjnych : klauzuli informacyjnej, karty rekrutacji (nie zapomnijcie wpisać po drugiej stronie karty motywacji) oraz kopii legitymacji szkolnej - można je przynieść osobiście do szkoły prowadzącej rekrutację lub na Politechnikę lub wgrać ich zdjęcia/skany. Jeśli chcesz wgrać zdjęcia/skany do systemu należy to zrobić (po zalogowaniu) za pomocą strony "Moje konto", zakładka "Edytuj". Należy kliknąć "Wybierz plik", po wybraniu pliku nacisnąć "Wyślij plik" oraz na dole strony nacisnąć "Zapisz".
    Wyniki rekrutacji ogłosimy do 25 września .
    Osoby które, zostana zakwalifikowane do projektu będą poproszone o wypełnienie i przesłanie dokumentów uczestnika.
    UWAGA; Nie przesyłajcie dokumentów uczestnika przed informacja o tym, że zakwalifikowaliscie sie do projektu.

    Kasowanie konta

    Aby skasować konto -- i tym samym wypisać się z listy mailingowej -- należy się zalogować, wybrać opcję "moje konto" w menu po lewej stronie. W zakładce "Edytuj" widnieje przycisk "Anuluj konto".